SIGNAL IDUNA rozwija alternatywne kanały sprzedaży
Biurem ds. Alternatywnych Kanałów Sprzedaży kieruje Agnieszka Młynarska. Jest odpowiedzialna za sprzedaż w kanałach direct (Internet, Call Center), a także pozyskiwanie partnerów i tworzenie nowoczesnych rozwiązań w zakresie współpracy w kanale bancassurance.
– W poprzednim roku inwestowaliśmy w sprzedaż direct, dzięki czemu obecnie w naszej platformie internetowej mamy dostępne produkty zdrowotne, turystyczne, majątkowe, a nawet życiowe. W tym roku staramy się nawiązać współpracę z dużymi partnerami z innych branż, którzy będą chcieli oferować klientom nasze rozwiązania. Mam tu na myśli przede wszystkim banki, ale też firmy z sektora telekomunikacyjnego, czy energetycznego – wyjaśnia Agnieszka Młynarska.
Najczęściej kupowanym ubezpieczeniem SIGNAL IDUNA w Internecie są polisy turystyczne. W innych alternatywnych kanałach sprzedaży firma chce się skupić na oferowaniu ubezpieczeń zdrowotnych.
– Obecnie jesteśmy na etapie zaawansowanych rozmów z kilkoma dużymi graczami. Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli pochwalić się pierwszymi podpisanymi kontraktami – podsumowuje Młynarska.