Rekordowo wysoki wskaźnik satysfakcji Klientów ubezpieczeń zdrowotnych
Badanie satysfakcji Klientów jest przeprowadzane regularnie w każdym kwartale na reprezentatywnej grupie osób, które korzystają z opieki zdrowotnej w SIGNAL IDUNA. Przez cały poprzedni rok wskaźnik Net Promoter Score (obrazujący poziom zadowolenia klientów) utrzymywał się na poziomie ponad 91%.
Klienci pozytywnie ocenili m.in.: czas oczekiwania na połączenie z konsultantem Call Center, elastyczne terminy wizyt lekarskich, standard placówek medycznych, a także jakość wizyty/porady/badania.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zmiany, które wprowadziliśmy w tamtym roku, związane z obsługą Klienta i działaniem sieci partnerskich placówek medycznych, przynoszą tak dobre efekty i są doceniane przez naszych Klientów – mówi Piotr Olędzki, Dyrektor Departamentu Obsługi Ubezpieczeń Zdrowotnych. – W tym roku mamy zdecydowanie podniesioną poprzeczkę i zrobimy wszystko, aby nasze hasło przewodnie „we take care” znalazło odzwierciedlenie w pozytywnych ocenach Klientów.
W 2012 roku SIGNAL IDUNA powiększyła sieć partnerskich placówek medycznych i obecnie ma ich ponad 700. Ubezpieczyciel w minionym roku wprowadził we wszystkich współpracujących z nim przychodniach proces e-weryfikacji, co znacznie ułatwia identyfikację pacjenta w placówkach.
– Jest jeszcze jeden aspekt, który bardzo wyróżnia nas na rynku, a mianowicie czas oczekiwania na wizytę u lekarza. Obecnie średni czas oczekiwania na wizytę u internisty w SIGNAL IDUNA wynosi 1 dzień, natomiast do lekarza specjalisty maksymalnie do 3 dni, w zależności od specjalizacji (np. mniej niż 1 dzień do pediatry, 3 dni do kardiologa) – podsumowuje Piotr Olędzki.