Ochrona ubezpieczeniowa SIGNAL IDUNA, a koronawirus
Komunikat dla klientów i partnerów biznesowych –
ochrona ubezpieczeniowa SIGNAL IDUNA, a koronawirus
W trosce o naszych klientów i w związku z doniesieniami na temat rosnącej liczby zakażeń wirusem CoVID-19 z rodziny koronawirusów na całym świecie pragniemy uspokoić, że klienci posiadający ubezpieczenie turystyczne SIGNAL IDUNA są objęci ochroną ubezpieczeniową. Klienci, u których zostanie zdiagnozowane zakażenie koronawirusem będą podlegać takiej samej ochronie jak w przypadku innych chorób.
SIGNAL IDUNA obejmuje ochroną ubezpieczeniową klientów, którzy w trakcie podróży znajdują się w kraju, który ogłosił stan epidemii lub pandemii.
Wyjątek stanowi sytuacja, w której do zakażenia ubezpieczonego doszło na terenie, na którym ogłoszony został stan pandemii lub epidemii, przed dniem rozpoczęcia podróży zagranicznej.
W przypadku zaobserwowania objawów takich jak wysoka temperatura, kaszel, duszności, problemy z oddychaniem i bóle mięśniowe, prosimy o pilny kontakt z Centralą Alarmową
SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.
Tel.: 0048 (0) 22 864 55 26
Fax.: 0048 (0) 22 575 95 75
SMS: +48 661 000 888
Jednocześnie przypominamy, że bieżące informacje na temat koronawirusa (rozprzestrzeniania się choroby, a także działań profilaktycznych) znajdują się na stronach WHO oraz Ministerstwa Zdrowia. Zachęcamy do odwiedzania tych stron.
Adam Malinowski
Wiceprezes Zarządu
SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.