10-lecie obecności SIGNAL IDUNA w Polsce
Niemiecką markę SIGNAL IDUNA, która szczyci się ponad stuletnią tradycją na tamtejszym rynku ubezpieczeniowym, reprezentują w Polsce dwie spółki – SIGNAL IDUNA Życie Polska oraz SIGNAL IDUNA Polska. Pierwsza z nich rozpoczęła działalność 25 października 2001 r., zaś druga – 30 stycznia 2002 r.
SIGNAL IDUNA oferuje kompleksowe pakiety ubezpieczeń zdrowotnych, turystycznych, życiowych oraz majątkowych, zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i grupowych. Jako pierwszy ubezpieczyciel SIGNAL IDUNA wprowadziła na polski rynek ubezpieczenia zdrowotne z leczeniem szpitalnym. W listopadzie 2010 r. w Warszawie zostało otwarte pierwsze Centrum Medyczne SIGNAL IDUNA, a w przyszłości planowane jest powstanie kolejnych placówek w innych miastach.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i konkurencyjnej ofercie SIGNAL IDUNA zajmuje także wiodącą pozycję na rynku ubezpieczeń turystycznych. Najnowszy produkt w tej linii biznesowej, SIC Card, wprowadzony na rynek we wrześniu 2010 r., już zdobył zaufanie wielu Klientów. Branżowy magazyn "Home&Market" przyznał karcie SIC wyróżnienie w kategorii "Ubezpieczenia dla klienta indywidualnego" w plebiscycie "Ordery Finansowe 2011".
"Za nami bardzo dynamiczna dekada jeśli chodzi o rynek ubezpieczeń. SIGNAL IDUNA, mimo dużej konkurencji, pozostaje jednym z liderów w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych i turystycznych. W nowe 10-lecie wchodzimy z optymizmem, ambitnymi planami i ciągle tym samym założeniem, aby być dla naszych Klientów wiarygodnym i rzetelnym partnerem w ich codziennym życiu" – powiedział Dr Jan Myszkowski, Prezes Zarządu SIGNAL IDUNA w Polsce.